EL PP NO LA COBRÀ AL SEU DIA PEL DESGAST EVIDENT EN PLE PERÍODE PREELECTORAL

En el rebut de l’aigua de novembre apareix la taxa TAMER i un altre concepte, TAMER 2011, que correspon als endarreriments dels mesos de setembre i octubre del 2011 que no es van cobrar aleshores perquè estàvem en ple període preelectoral —les eleccions generals se celebraren al novembre— i el PP temia un desgast electoral evident.

L’augment en la taxa del tractament de residus s’aprovà l’agost de l’any passat, pero no s’aplicà fins al mes de novembre. Per este motiu, el rebut està arribant ara a les cases de l’àrea metropolitana amb este increment.
Per als que vulgueu recórrer contra esta imposició de la TAMER de manera retroactiva, ací teniu un formulari:

I ací, per a acabar-ho d’adobar, teniu una notícia d’Enrique Crespo, qui va ser el president d’EMARSA, alcalde de Manises i vicepresident de la Diputació. Parlant de residus i fems, tot açò fa una olor que tomba: la història dels nombrosos imputats i imputades del Partit Popular.