Enllaç

Este divendres, 5 d’agost en ple període vacacional i amb presses i corregudes, el PP ha aprovat amb la seua majoria en l’EMTRE (Entitat Metropolitana per al Tractament de Residus) una pujada que triplicarà la taxa del fem que paguem en el rebut de l’aigua davall el concepte ‘Taxa Tamer’ (informació en ‘El País’)
El representant de l’Ajuntament de Paterna (PP), no ha secundat la proposta i va votar no al costat dels representants de Compromís i PSOE.
Lamentablement, la representant de Museros en l’entitat, la regidora M. José Alcover, va votar sí a la impressionant pujada que ofegarà un poc els contribuents i no va seguir els passos del seu company de Paterna.
El PP es farta de dir que no apuja els impostos, però la realitat, una vegada més, els desmenteix (informació en ‘Levante-EMV’). La mala gestió de l’empresa pública (que dirigeix des de fa molts anys el PP), ha fet que estiga en fallida tècnica (informació en ‘Levante-EMV’) i una vegada més el forat l’hem de pagar els contribuents, això sí els jornals i les dietes no els han perdonat i una reunió de 3 hores i mitja ens costarà més de 30.000 € (informació de ‘Levante-EMV’).
Els representants de BLOC-Compromís van votar contra esta barbaritat de pujada i hem qualificat d’«indecència política» tant este augment com la manera en què s’ha fet. I tot per tapar els forats ocasionats per la nefasta gestió que el PP ha fet de l’organisme.
Això sí, ara en les eleccions del 20-N, Rajoy i companyia se’ns presentaran com els grans gestors que necessita Espanya. Que no seguisquen l’exemple dels seus companys valencians!!!